магазин классиической одежды | Дизайн и стиль интерьера квартиры, дома, офиса от «Artinterior», Киев, artinterior.com.ua

Дизайн інтер’єру магазину, павільйону в Києві і по всій Україні від студії «Artinterior»

Увага, яка приділяється оформленню простору універмагів, супермаркетів, крамниць і бутиків – аж ніяк не примха їх власників, а нагальна вимога законів, що діють у сфері торгівлі. Саме тому правильно розроблений дизайн інтер’єру магазину або павільйону в Києві, як і в будь-якому іншому місті України, є запорукою процвітання вашого бізнесу. Адже, якщо вірити дослідженням в галузі психології та маркетингу, від того, наскільки гармонійно оформлена вітрина магазину та його внутрішньо простір, залежить вірогідність покупки товару.

Дизайн інтер’єру магазину: конкретні приклади

Перш, ніж приступати до оформлення торгового простору, потрібно визначити, яку специфіку матиме магазин – дизайн-проект напряму залежить саме від цього.

  • Магазин-склад найчастіше представляє собою одиницю торгової мережі, що займається реалізацією продовольчих і непродовольчих товарів у формі дрібного опту. Дизайн інтер’єру магазину такого типу дуже лаконічний: на передній план виходить простота і функціональність (рівні стелажі, хороше освітлення, недорогі, але добротні підлогові покриття).
  • Інтер’єри бутиків одягу і взуття значно відрізняються від розглянутого нами вище. Якщо дизайн складу-магазину націлений на демократичність, то тут головне – підкреслити елітарність закладу. Дизайн вітрини магазину грає в цьому випадку особливу роль, адже саме вона повинна привернути увагу потенційного покупця, тому виставлені у вітрині манекени просто зобов’язані мати якусь «родзинку». Ще одна особливість бутиків – грамотна розстановка пріоритетів при розташуванні товару: в зал відправляться тільки найцікавіші речі – причому, чим менше їх буде, тим, як не дивно, краще. Вам потрібно вразити клієнта не кількістю, а якістю товару. Дизайн магазину одягу повинен враховувати соціальний статус покупців, тому в хід йдуть дорогі оздоблювальні матеріали, хороші освітлювальні прилади, якісні способи обробки стін, стелі та підлоги. Інтер’єр магазину одягу, фото якого ми наводимо на нашому сайті, допоможе вам зробити правильний вибір.
  • Дизайн квіткового магазину (дизайн квіткового павільйону) покликаний підкреслити природну красу товару. Так як квіти самі по собі вже є досить помітним штрихом в оформленні інтер’єру магазину, не варто перегинати палицю, заповнюючи простір великою кількістю додаткового декору. Найчастіше такі торгові точки мають невелику площу, а інтер’єри маленьких магазинів істотно відрізняються від своїх більш просторих побратимів. Якщо ви націлені на обслуговування заможних клієнтів, можна звернутися до деталей таких стилів, як Прованс, Неокласицизм, Рококо, Ампір. Якщо ж ваша потенційна аудиторія – більш широкий соціальний прошарок, то ефектним варіантом стане оформлення інтер’єру в Еко-стилі, стилі Мінімалізм або Хай-тек. І не забудьте про освітлення – бажано, щоб воно було природним або максимально наближеним до нього.
  • Книжковий магазин апріорі має бути затишним. Вашому потенційному клієнтові повинно бути комфортно в ньому настільки, щоб у нього виникло бажання перенести частинку цього затишку у власне житло, купивши пару-трійку книг. Але це не означає, що в хід йдуть тільки лише класичні інтер’єри – книжкові магазини оформляються також в дусі Лофт, Мінімалізму, Поп-арту. Обов’язкова умова – хороше освітлення, яке дасть покупцеві можливість ознайомитися з книгою, не надто високі стелажі і наявність зручних крісел або диванчиків.
  • Дизайн дитячого магазину одягу (дизайн магазину дитячих товарів) повинен привертати увагу не лише дорослих, а й маленьких клієнтів. Інтер’єри дитячих магазинів схожі з яскравими обкладинками книжок або строкатими фантиками цукерок. Аплікації та малюнки на стінах створять у дітвори завзятий настрій, а зона для відпочинку з іграшками та книжками-розмальовками допоможе перетворити шопінг з виснажливого походу по магазинах у свято. Якщо вас цікавить дизайн магазина одягу, фото, які ми наводимо в якості ілюстрацій, допоможуть визначитися з вибором.
  • Магазин предметів інтер’єру та декору (дизайнерський шоу-рум, салон керамічної плитки, магазин декору, магазин сантехніки, магазин світла) найчастіше являє собою шоу-рум, що рясніє безліччю самих різнопланових штучок – від підставки для фруктів до килимка або дизайнерської лампи. Пріоритет належить найцікавішому товару, який повинен розташовуватися на полицях і стелажах з розумом. Інтер’єр і дизайн магазина подарунків повинен підбиратися приблизно за таким же принципом – краще менше товарів, зате вони будуть якісніше.
  • Дизайн магазину білизни (салону нижньої білизни) повинен налаштовувати ваших клієнток на здійсненні покупки. Ну а так як далеко не кожна з них може похвалитися ідеальними формами і пропорціями, потрібно зробити так, щоб в подібному місці жінки не відчували себе затиснутими в лещата комплексів. Дизайн магазину жіночої білизни (як і дизайн магазину жіночого одягу) повинен бути продуманий до дрібниць – зокрема він зобов’язаний мати таке освітлення, яке не підкреслювало б дефекти фігури. Мінімалізм і лаконічність – безпрограшний варіант стилю.
  • Дизайн продуктового магазину (дизайн магазину продуктів) залежить від передбачуваної клієнтури. Якщо ваша мета – створити продуктовий бутік, то, зрозуміло, його оформлення буде відрізнятися від більш демократичного магазину. Важлива роль відводиться кольору: рибний відділ найкраще оформити в синьо-білих тонах, винний і коньячний – у фіолетових і коричневих, фруктово-овочевий – в зелених. Не ігноруйте різноманіття оздоблювальних матеріалів: кондитерські вироби та випічка гармонійно виглядають на тлі дерева, а ось м’ясним і рибним продуктам «до лиця» нержавіюча сталь, керамічна плитка, скло. Кращі дизайни магазинів продуктів харчування часто мають свою «фішку»: наприклад, це можуть бути плакати з фотографіями страв, таблички з переліком корисних властивостей продуктів і так далі.

Як бачите, існує безліч аспектів, які варто врахувати перед тим, як замовити дизайн магазина. Київські торговельні площі стають з кожним днем ​​все краше, і не остання роль у цьому належить саме грамотно розробленим дизайн-проектам.

В нашій дизайн-студії завжди можна замовити дизайн-проект інтернет магазину – складу товарів, замовити дизайн аптеки, дизайн магазина фото, замовити дизайн магазину дитячих товарів або дизайн магазина годинників за вигідною ціною!

Дизайн-проект торгового павільйону, кіоску ларька: на що звернути увагу?

Деякі люди чомусь вважають, що замовити дизайн павільйону, проект кіоску, ларька – це не так важливо, як замовити дизайн-проект магазину, і з цієї причини оформляють свої МАФи та кіоски як доведеться. У цьому криється колосальна помилка, яка може істотно позначитися на вашому бізнесі. Щоб цього не сталося, інтер’єр павільйону чи кіоску повинен досконально опрацьовуватися. Для забезпечення максимальної ергономіки та раціонального використання простору торгового павільйону використовується 3d візуалізація інтер’єру.

Так як МАФи мають невелику площу, доведеться особливо ретельно вибирати колір стін, освітлення та оздоблювальні матеріали, щоб візуально розширити торговий павільйон. Замовити дизайн інтер’єру у професіоналів, а не братися за справу самостійно – більш розумний варіант.

Співробітники студії дизайну «Artinterior» готові створити для вас якісний і ергономічний дизайн павільйону, дизайн МАФу, дизайн кіоску або дизайн магазина. Київські замовники (як і ті, що проживають в інших містах України – Одесі, Львові, Харкові, Дніпропетровську) вже мали можливість на власному досвіді переконатися в тому, що ми працюємо якісно і швидко. Ціни на послуги студії «Artinterior» дуже доступні! Також ми пропонуємо додаткові послуги: художній розпис стін і стелі приміщень і авторська картина на замовлення.

Технічні питання

Зонування торгового простору відіграє важливу роль. Психологами відмічений цікавий факт: більшість покупців, відправляючись за покупками, буде рухатися вправо. Враховуючи це, рекомендується розробляти дизайн торгових павільйонів і магазинів так, щоб клієнту волею-неволею довелося побачити найактуальніші товари.

Ще одна хитрість полягає в тому, що продукцію повсякденного використання бажано розташовувати подалі від входу – таким чином, покупцеві доведеться пройти повз полиці з іншими товарами, і ймовірність того, що він попутно зробить ще якусь покупку, істотно зростає. Також рекомендується розташовувати найбільш важливі товари на рівні очей відвідувача.

Вище ми вже говорили про важливість освітлення в торгових точках. Навіть якщо магазин повинен налаштувати покупців на хвилю затишку, освітлювальні прилади в ньому повинні забезпечувати достатню кількість світла.

При розробці дизайн-проекту торгового приміщення повинна враховуватися зносостійкість оздоблювальних матеріалів – особливо це відноситься до продуктових магазинів.

Дизайнери студії «Artinterior» мають великий досвід роботи в цьому напрямку. Наші співробітники готові розробити дизайн-проект магазину, павільйону або будь-який інший торгової площі, продумати його з точки зору ергономіки та естетики, враховуючи при цьому всі побажання наших клієнтів.

У процесі безпосередньої реалізації дизайн-проекту – будівництві, оздобленні, декоруванні приміщення, ви можете скористатися додатковою послугою нашої студії «Авторський нагляд».

аптека | Дизайн и стиль интерьера квартиры, дома, офиса от «Artinterior», Киев, artinterior.com.ua